⇩  A BPS-modell  ⇩  

Hogyan működik a BPS-modell?

A gyerekközpontú BPS-modellben a gyerek és a tanár együtt választanak olyan tanulási modulokat, amik érdekesek. Ez garantálja a felfedezés-alapú tanulási élményt, és a gyermeki kíváncsiság megtartását. 

A tanulási célokat megvalósító modulokat évente háromszor - trimeszterenként - a gyerekekkel közösen dolgozzuk ki, és állítjuk fel a tanulási célokat. A trimeszter során folyamatos a szöveges, fejlődésközpontú visszajelzés, így a szülő-gyerek-tanár mind pontosan tudják hogy hol tart a gyerek a fejlődésben.

Minden gyerek tele van saját egyéni célokkal - Liza legszívesebben origami állatkertet csinálna, Oli meg egy lézerkardot. Ezeket a projeteket segítjük, és beépítjük a gyerek tanulási céljai közé, hiszen minden ilyen cél eléréséhez olyan út vezet, mely során rengeteg új tudás fog észrevétlenül beépülni.

Évente háromszor - minden trimeszter végén - büszkén megünnepeljük az elért tanulási célokat, és egy "kipakolás" során egymásnak is bemutatják a gyerekek az elért eredményeket, érdekes projekteket.

A sulinkban alapvető a befogadó, biztonságos környezet, amit közösen meghatározott normák, szokások fognak össze. Hiszünk abban, hogy a gyerekek képesek önállóan is tanulni, és egymástól is tanulni - így a tanár az idó jelentős részében csak mentor, aki irányítja a folyamatokat, nem pedig a tudás egyetlen forrása. Ez az interaktív tanulási élmény sokkal könnyebben befogadható, érdekesebb élményt kínál mint a padban csendben ülve hallgatni a tanárt.

Természetesen a sulink akkreditált iskola, és megfelelünk mindazoknak a követelményeknek, amiknek a hagyományos oktatási rendszer is megfelel.

A modellről részletesen olvashatsz ezen a linken:
https://model.budapestschool.org/

Jelentkezz a 2025/2026-ös tanévre az 1. és 2. osztályosok csoportjába.

Gyere el a szülői fórumokra, látogassatok meg a gyerekeddel egy nyílt napot. Hívj fel minket ezen a számon: (30) 758 8338, vagy írj egy emailt.